.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قیمت دارو و در سال 92 بالا نمی رود

به گزارش شمال نیوز، ˈمحمد کردبچهˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در لایحه بودجه برای کالاهای گروه یک و دو که شامل کالاهای اساسی، دارو، غذا و نهاده های کشاورزی و دامی بوده، مابه التفاوت نرخ ارز دیده شده است که به واردکنندگان این گروه کالایی پرداخت خواهد شد.
 
قیمت دارو و کالاهای اساسی در سال جدید افزایش نخواهد یافت
 
مشاور معاون برنامه ریزی رییس جمهوری تصریح کرد: با پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز به گروه کالایی یک و دو، قیمت دارو و کالاهای اساسی در سال جدید افزایش نخواهد یافت.
 
برای تحقق تک نرخی شدن ، نرخ ارز در بازار آزاد باید کاهش یابد
 
کردبچه در ادامه اظهار داشت: نرخ دلار در لایحه بودجه 2450 تومان منظور شده است که این رقم در کمیسیون تلفیق هم مورد تایید قرار گرفت.
 
وی افزود: نرخ ارز در سال جاری نرخ شناور مدیریت شده خواهد بود؛ یعنی نرخ ارز باید به گونه ای مدیریت شود که نرخ بازار آزاد پایین و نرخ مرجع بالا برود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدی 26 فروردين 1392
آقایان شما را به هر آنچه اعتقاد دارید قسم نگویید بالا نمی رود !! اگر شما این سخنان گهر بار!!!! را نفرمائید ، لااقل امید واریم مشکلات جدیدتری بوجود نیآید.
نا شناس 26 فروردين 1392
من یه داروخانه دار هستم . چند روز گذشته نزدیک به 400 قلم دارو افزایش قیمت داشتند . افزایش قیمت دیگه تبدیل به رویه هفتگی شده . اخه چرا به مردم دروغ به این بزرگی میگین. از خدا نمیترسین...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.